Tiden springer ifrån mig

Hinner inte med att blogga alltid. Men sådär 2 ggr/veckan ska jag hinna få in lite inlägg!

Var hos tandläkaren med John i måndags och det gick kanon. En flisa av på en nedertand och "mjukskador" på överkäken fram. Så strikt vila för tänderna tills svullnaden lagt sig. Så inga morötter, äpplen knäckerbröd eller bita av någon mat. Så nu blir det att dela all man igen! Skönt att det inte tog värre.

Philips arm läker och han har inte haft bandage på 1 vecka, men haft lite plåster. Såret är inte helt läkt men vi hoppas att det snart gör det. Han har i alla fall klarat sig ifrån fler stick. Däremot blev John getingstucken i söndags. Han skulle plocka ett äpple i stallet och prickade in det med en geting på. Så han blev stucken bakom örat. Det gick bra även om han blev lite svullen.

Pojkarna är inne på sin andra vecka på dagis efter semestern och de är lika glada som de var innan. Inga promblem att lämna, däremot så vill ju John aldrig hem, men så har det alltid varit!

Ponnisarna går kvar i Hjälmaryd september ut om vädret håller sig. Och det hoppas vi!

I Helgen åker jag, Micke, Jessi och Pontus till Stockholm. Det är dax att springa Tjejmilen. Tyvärr är Jessi sjuk och kommer ej kunna springa med mig:( Men jag ska springa dubbelt så fort bara för det haha. Träningen för min del går super. Har mest blivit löpning i sommar och det gillar jag. Har fått upp suget för att springa i skog och terräng och mina fötter verkar gilla det. Så nu blir det massa benstyrka restan av hösten. Vikten tittar vi inte på ännu då jag fortfarande har mina "semester kilon" kvar:/


Lite bilder ska ni också få!

Här är mina underbart goda biffar med fetaost i. Tillsammans med advocado, körsbärstomater salt+olja) Och skivad spetspaprika. Mumma!



Jättefint väder har vi haft i helgen!






Och en bild på galningen Philip i  förmiddags. Han lyckades somna på golvet 10 min innan vi skulle till dagis haha.





Plockade ur bilen och insåg att vi har en hel del flaskor;) Alla var givetvis inte i bilen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0