Bilen tankad!

Det är jättebra med stor bil. Tills man inser att även bensin tanken är lika stor:) Så fick punga ut med nästan 1000:- idag när den skulle fyllas. Men å andra sidan så räcker det oftast hela månaden beroende på vart vi åker:)

Skulle köra Julle lite, men tji fick ajg då regnet bara vräker ner:/ Så tog en sax och en hink och klippte lite gräs till dem. Gott, gott sa de:)

Nu ska jag slänga mig i sängen och vila innan dagen tar fart på riktigt. Pojkarna är på dagis och vid 11 hämtar jag dem igen. Sen blir det middag, ut till Boda och sen vidare till Sanna. Efter det blir det Boda igen och sedan åker jag och Jessi ut på äventyr till Halmstad:) Och i morgon blir det Stockholm <3




Kommentarer
Postat av: Jenna - Stockholmsmamma till två ♥

Hej, googlade och såg att du haft en eskimo star åkpåse, var du nöjd med den? :)

Svar: Jätte nöjd. Den bärsta jag haft! Nu ska jag sälja min ena då stora killen inte åker vagn.
Malin

2012-08-30 @ 17:24:37
URL: http://onlymama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0