Städat

Nu blir det inte mer städning idag! Har storstädat hallen, fast inte torkat golvet. Där går gränsen när man har 2 grisar i huset! Hann inte ens släppa in dem innan golvet var svart:/ Men har plockat lite här och där i övriga huset och damsugit allt utom toan. Är verkligen inte vän med mattan där inne, och jag orkar inte slänga ut den på vädring hehe. Så det får Micke ta. Funderar om jag skulle åka och hämta något att äta, har helt missat det idag. Blir lätt så när Micke inte kommer hem på lunchen. Sen blir det att mocka och hämta John efter det!

Och Heidi...Johns vantar är också roliga;) Fast jag vet att jag bara lyckats tvätta den ena av dem. Eller så har Micke tvättat den om man ska döma på storleken efter tvätt;)






Det tar evigheter att ladda upp bilder på bloggen. Så antar att de fortfarande har lite problem!

Kommentarer
Postat av: Heidi

jävla skit med vantar, vart har du köpt dessa, det e lindex eller maxi va?'



2011-03-17 @ 15:06:11
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är likadant med lindex vantar fast det är i handleden de är mkt mindre än den andra...:) ses imorgon

2011-03-17 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0