Oförskämt bra

Har mått riktigt, riktigt bra måndag-onsdag. Så självklart så ska jag få ont nu igen. Har knappt sovit i natt (som det brukar vara). Ryggont och faktiskt ont i magen. Men var ju hos läkaren igår och då var allt bara bra. Bebis sparkar på som vanligt. Men på något sätt ska jag ändå lyckas städa lite och åka till stallet. Typiskt att det är "min" stall dag när man inte mår bra. Men så är det. Allt eller inget!

Annars finns det inget planerat. John skulle upp 05.30:/ Okristligt tidigt. Men han vaknar när det börjar ljusna. Inget att göra åt tyvärr. Är kolsvart i hans rum men han vet minsann när dagen börjar gry;) Men Micke var snäll och gick upp med honom. Idag är det vår fredag så får se om det blir något gott att äta i kväll. I morgon ska Elias firas, presenter ska inhandlar, fönster ska bytas, städas lite till. Ja en full fredag! Och sen på lördag så ska vi äntligen upp till klubben!!! Ljungby Brukshundklubb alltså. Som jag längtat att få komma upp med vovvarna! Efter det ska vi fira Micke med delar av familjen och sedan blir det lugnt. Ja jag ska ju hinna åka till stallet också men det gör jag tidigt på morgonen;)

Bara för att det inte ska bli för mycket text så slänger jag in en bild på tisdagens mat. Blev fjärilskotletter, skivad potatis i ugn med grönpeppar sås!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0