Alla Hjärtans Dag!

Är det idag. Och hur ska vi fira det? Jo inte alls! Finns så många dagar att fira här. Lägg energin på födelsedagar i stället;) Här blir det rester och som vanligt i kväll. Micke jobbar, John är på dagis och jag ska smita ut en tur till stallet. Mycket mer blir det inte idag! fint väder har vi iof. Och det gör en alltid glad!

Och till råga på allt så har jag varit hos BM och där såg allt bra ut. Pratade om min foglossning och hur vi ska hantera den om den blir värre:/ för då blir den ohanterbar från min sida! Jag är glad så länge jag kan röra på mig ca 30-60 minuter varje dag. Idag ska jag bestiga hästen för första gången på 2 veckor och jag tror tyvärr det blir sista gången. Så idag ska jag njuta av varje sekund på hennes rygg!

Älskar er!



Kommentarer
Postat av: tina

morgans anna, du vet nog vem jag menar, hade så illa foglossning att hon fick ha honom hemma för att bära henne till toaletten, hon kunde inte röra sig alls pga foglossningen... hoppas du slipper få det så illa:/

2011-02-14 @ 11:32:12
Postat av: Heidi

söta o goa pojkar ♥ saknar er alla ♥

2011-02-14 @ 12:52:30
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Linda

Är han på dagis idag, trots feber igår?

2011-02-14 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0