Jag mår bra

Idag är en bra dag. Har haft några "attacker" av illamående. Men inget som inte gör att jag inte kan fungera. Så kanske infinner sig hoppet av att jag ändå kan börja jobba nästa vecka! Iaf halvtid. På förmiddagarna mår jag ju faktiskt helt ok nu! så ska strax bege mig till stallet och testa om man kan jobba med Tähti lite eller om det blir pannkaka:/ Har ju åkt dit många gånger och mått bra. Men sen i bilen så känner jag hur skiten kommer. Är verkligen pest att sätta sig i en bil! Men vi hoppas det håller sig i schack!

Nu ska jag bara ringa BM och tigga till mig ytterligare en läkartid;)

Kommentarer
Postat av: michelle

svar på din kommentar på min blogg: Ja men de är bara tramms men de går bättre och bättre för varje dag;)

2010-10-12 @ 20:52:24
URL: http://raindrop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0