MAT

Så har man äntligen fått i sig första målet riktig mat sedan i torsdags lunch. Inte mycket men i alla fall lite;) Och ett steg på rätt väg. Orkade till och med att åka och handla idag! Yeha säger jag. Så i morgon laddar jag för hopptävling och Rally Lydnad!
Och så har jag den glada nyheten att få berätta att Bellas pass äntligen är på väg ner till Ljungby. Eller ja på måndag skickas det men nu vet jag att det skickas på måndag iaf. Hur undrar ni. Jo, det finns en sida som heter Bukefalos. Bad lite snällt om hjälp där. Och fann en jätte trevlig kvinna som bodde 15 min ifrån. Så hon åkte dit idag och hämtade passet. Så äntligen kommer det till rätta! Så senast tisdag är det här. Hon skickar det rek på måndag. Så jäkla skönt!

I kväll blir det bara soffan och tv. Hade velat se Vampire Diaries får se om man lyckas se i kapp de 2 avsnitt man missat på nätet. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0