Jobbigt

Att inte vara riktigt kry:/ Huvudet bultar å känner mig trött och slö. Hoppas det blir bättre tills i morgon.

Annars så gick det kanon med vagnen;) Och idag beger den sig på en resa till Småland. Äntligen har man hittat en snygg vagn som man vill ha. Och priset då. Ja från början låg det på 3800kr. Vilket redan då va billigt. Men jag pressade lite till och fick ner det till 3200kr. Jag är bäst jag vet:) Och då får jag med fotsack, parasoll, sittdyna och givetvis regnskydd och myggnät som ingår i vagnen. Och vagnen ny kostar ca 5000kr, fotsacken 400kr, parasoll 300 kr och sittdynan 300 kr. Så nypris är på denna vagn är 6000kr och den är uttagen september -09. Helt ok pris:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0