Onsdag

Det är onsdag. En vanlig tråkig onsdag. Borde ta itu med tvätten. Men orka! På fredag ska jag ha en riktig slapp dag! Micke e pappaledig och då ska minsann jag vara barnledig;) Jag har bara 2 måsten den dagen. Stallet och gymmet!

Idag blev det inget gym. Jenny ringde och ville ta en promenad. Så packade in barnet och tog en runda förbi laganvallen, netto, atsrad och över bron och tillbaka förbi Tingshuset, sandstets och sedan hem. Härligt! Tog ca 60 min.

Strax blir det att gå ut och skotta fram bilen. Ska besiktiga kräket idag. Och går den inte igenom så vet vi vem vi ska ringa;)

Ska ner på stan och köpa födelsedagspresent till Pappa oxå! Min hoppsadel har äntligen landat i Ljungby så på fred hämtar jag den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0