Julafton

Julafton får ett eget inlägg men tyvärr inga bilder. Det överlämnade jag till mina syskon att fota;) Kära syster med familj kom redan den 23:dje och det var tur det. Mycket att stå i och tillslut så fick vi ihop allt;) Mamma och pappa anlände kl 13 på julafton. Då blev det mat och dricka. Efter det var det Kalle och han vänner på TV. Det kan  man ju inte bara missa;) Efter Kalle kom även min bror med familj. Och då blev det att vänta på Tomten! Och jajamen, han dök minsann upp i år! Ella blev så glad medens pojkarna mest tyckte det var läskigt. Men förhoppningsvis så förstår de lite mer nästa år. diezel undrade också vad det var för konstig människa och blev livrädd;) Stora stygga rottan är alltså rädd för Tomten. Tomten kom med massa paket och det tackar vi honom för!

John fick bland annat ett garage med bilar, gunghäst, dockvagn, docka, kläder, tågbana*2, grävmaskin, gummi gris, tavla, hyllo mm mm. Han var mest road över att öppna alla paketen. Tills jag hade satt ihop dockvagnen;) Den var helt klart bäst! Och hos Farmor och Farfar var det en rosa gummi gris som var nr 1! Och Micke blev nog gladast över sin klocka från Tissot som han fick från mig. Med Safir glas. Så nu ska den hålla för lite mer tuffa tag! Och jag fick jättefina öronhängen, Eva Solo kanna och lite annat. En mycket lyckad Julafton!

Igåg åkte Heidi med familj hem, de skulle fira lite med Mattias familj och vi skulle fira lite med Mickes familj. Men fam Römer/Häll kommer snart tillbaka. Vi ska nämligen fira nyår ihop! Och idag ska vi till Hjälmaryd igen. Men för lite pulkaåkning och middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0