I morgon fredag

Och sista dagen denna veckan. Fy så trött man är. Borde lägga mig innan 22.00 men vill ju umgås lite ju! Idag har jag klippt och trimmat. Hade hoppats att få klart alla dagis till nästa vecka. Men tyvärr så ser det inte ut som jag hinner:(

Ska lägga in lite bilder från igår sen! På lördag åker vi till Halmstad och Getinge. Ska ut och äta på Wild West steakhouse. Och John ska få vara hos syster min. Och mamma är där och hjälper till lite. Sedan på söndagen ska vi äta buffe på LaxButiken. Bara god mat hela helgen;) Givetvis hoppas vi på bra väder men det blir säkert inte så. På lördag ska jag även lasta Tähti till Torpa;)





















Kommentarer
Postat av: tina

jag knycker bilderna på jocke o elias:)

2010-08-05 @ 22:16:15
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: jennie dahl

Vilken grabb-kväll!!!

2010-08-06 @ 09:11:44
Postat av: Marita

Ska bli superkul att träffa din lilla pålle :) jag har ju inte sett henne ännu

2010-08-06 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0