Rallylydnad....

Vad ska man säga. Man är taggad att få jobba med sin hund i 2 timmar men får bara jobba med hunden i 1 timme. Kändes inte bra om man säger så. Funderar allvarligt på att skita i det:/ Och inte verkade de vilja lyssna på vad jag hade att säga. Nej om det inte passade så tyckte de att jag kunde "gå hem". Trevliga instruktörer vi har här på klubben:/ Gick tydligen inte diskutera med dem. Slapp iaf att gå med en människa som hund denna gången. Men fy så sura de va för att jag sa att jag inte tänkte göra det. Jag vill ju få chans att träna med min egna hund under de 2 timmarna. Och kunna få tips och hjälp. Varför går man annars en kurs och inte för att få jobba med hunden på plats??? Tråkigt, tråkigt och jag har fortfarande inte beslutat för om jag ska fortsätta eller inte. Man har ju ändå betalat en bra summa. Då vill man gärna få valuta för det....

Jag och Diezel kommer i alla fall att träna på i veckan med både det och sök. Så får vi se vart vi hamnar!

Kommentarer
Postat av: tina

jag hade krävt kursavgiften tillbaka eftersom de tydligen inte håller måtten...

2010-04-19 @ 10:14:45
Postat av: Marita

Vi tränar också så får jag se hur vi gör på torsdag :)

2010-04-20 @ 08:23:02
Postat av: Andreas

Skit i rallylydnaden, kör söket istället.

2010-04-21 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0