Inget kiss i sängen

I natt. Så är nog en viss mamma och pappa som slarvat med blöjorna;) Och som vanligt har han sovit hela natten till 7.00 på morgonen. Det är nu man känner att han behöver eget rum. Vi har ju en liten gård vi ska titta på. Får hoppas man kan ha en chans i budgivningen, om den passar oss! Micke har börjat drömma lite. Och det verkar som han släpper älskade Hjälmaryd lite. Vi blev ju helt sålda på det huset och läget! Om man ändå hade haft 4 miljoner på kontot! Kanske ska börja spela på lotto. Hmmm.

Igår var jag och John ute i Boda på eftermiddagen. Mamma passsade John och jag och pappa jobbade i skogen. fick vel ner ca 500 plantor till. Så nu är det ju "bara" ca 7000 plantor kvar. Tråkigt bara att jag börjar jobba och inte har tid att hjälpa honom! Får hoppas att nån annan kan hjälpa honom!

Idag blir det massa hundträning. Tänkte åka upp redan 16.00 för att träna lite rallylydnad med Dis. Och lite lydnad med Nick. Sen är det sök i kväll kl 18.00. Får se hur lilleman har tänkt sköta sig idag! Nick ska få gå 3-4 skick sen blir det vila för hennes del. Hon är helt bra men vill inte gå ut för hårt på henne. Ska ju köra in henne på rulle så det ska bli spännande;)

Och så är det "BVC-Fika" hos Olivia. Så blir att knata dit om 1½ timme. Blir ju sista fikat jag kan vara med på tyvärr:/ Om inte Micke vill gå i stället för mig hihi. Har betalat lite räkningar idag också. Så nu väntar man bara på att autogirot ska dras.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh betala räkningar är ju så himla roligt!!;)(not)

2010-04-27 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0