Det är tidigt, det är kallt

I morse vaknade hela familjen vid 05.00. Det var kallt. Jättekallt! ynka 17 grader hade vi inne. Proppen hade gått igen. Å John-John var jättetäppt. Stackars liten kunde inte andas igenom näsan.

Brasan tändes och vi satte oss framför den och mös. Hela familjen! John somnade om vid 06.30 och jag och han gick in i sängen för att få sova lite till. Micke den galningen satte igång att griljera julskinkan... Hmmm... Så nu ligger han och sover och jag och John är vakna.



Ska snart till stallet. Ska bara ta mod till mig. Det är - 11 grader ute.. Känns inte lockande att rida i detta vädret. Funderar på om hunden ska få stanna hemma. Kan inte vara humant att släpa med henne ut i denna kyla....

Men solen är på väg upp. Och jag hoppas på lite varmare väder!


Klockan är inställd på sommartid;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0