Nytt person bästa

Kände mig pigg i benen trots träningsvärk from hell:) Så körde uppvärmning till dagis och sedan sträckte jag ut benen i en 3 km runda! Jäkla vilket tempo. Snart är jag nere på ett av mina mål, 3 km på 15 min.





Det finns lite till att gräva fram. Tappade tempo på mitten och tog igen lite på slutet. Men fortfarande lite väl stor skillnad i tempot. Hade jag hållit samma fart hela rundan så hade jag knapat in 93 sek och det hade nästan räckt för att nå mitt mål. 2 sek fattades;) Körde även nervarvnings jogg på ca 750 m. 

Blev även ett EasyLine pass med Emelie på TC. PT träning då vi var ensamma och det gillar jag! All fokus på mig och den teknik jag använder. Håller vädret i sig (det regnar nu) Så blir det tyvärr ingen mer promenad idag. Men skulle det lätta och solen kika fram så blir det promenad för att hämta kidzen <3.

Kaloriförbrukningen inkl promenaderna slutade på runt 1000 kcal. Men vet inte hur tillförlitligt det är då pulsklockan fick fnatt. Har minskat i omfång och den glider ner hela tiden:/ Så läge att sätta sig och sprätta och sy ! Hade en genomsnitts puls på 240 bpm och kan tala om att det inte stämmer, för då hade jag inte suttit här hehe.

Nu middag och sedan dusch och vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0