Mcike är på spinning

Den morgon trötta Micke är på Spinning! Helt sjukt. Lovar att om han kunde sitt login så skulle han avbokat;) Men nu har han glömt bort det så det vet bara jag. HAHAHAHAHA Funderar på att boka in lite pass på fredagen till honom hihi. Nej så taskig ska jag inte vara. Han får boka själv. Är iaf grymt impad att han gick upp! Och för 3 min sedan började passet. Go Micke!!!

Idag blir det lugnt. Lite samtal ska ringas, Barn till dagis, springa, stallet och hämta barn igen. En slappdag då jag tänkt gå och sova lite till innan barnen ska hämtas! Å så får vi se om Micke kommer ihåg å ta med sig mat hem på lunchen. För i eftermiddag ska det jobbas lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0