KRAMP!!!!!!!

Äntligen lite bättre i halsen och jag chansade och gick på spinning och CX idag. Gick kanon även om jag verkligen var skit trött! Hade det inte funnits nån instruktör hade jag bergis somnat på cykeln:/ Så tack Elaine för det! <3

Brännde lös ca 840 kcal på de 2 passen. Hade säkert kunna pressat ur mig lite till, men just idag fanns inte orken. Kommer även bli en promenad och en cykeltur senare. Så kommer nog upp i 1000 kcal idag.

Imorgon bjuds det på ett EasyLine pass och styrka i gymmet. Och den dagliga promenaden blir det också. Är vädret fint och kroppen är med mig så hinner jag nog med en cykeltur också. Fredag kör jag löpning och lördag blir det troligtvis vila, eller om det blir söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0