Joggingtur med Bamse

Båda på barnen på dagis. Jag är skit trött. Vad gör normala människor då. Jo de går och sluter ögonen en stund. Men inte jag;) Jag tar på mig löparkläderna och sticker till stallet. Blev 4 km löpning i sakta tempo och 1 km promenad. Lyclades givetvis pricka in den halvtimmen på dagen då det skulle bli +25 i solen:/ Jojomen den sken på oss hela rundan! Och Bamse blev ruskigt trött efter 3 km. Så då gav jag mig när jag hade fått "släpa" honom 1 km efter mig. Får ta en längre och framför allt snabbare runda i morgon!

Och ännu mer irriterad blev jag när jag kikade på pulsklockan! WHAT??? 2 kcal förbrukat??!! Skulle inte tro det. Bara sätta sig och sy in bandet på pulsbandet:/ Den glider ner så den kan inte mäta min puls. Nån gång när jag har lite mer pengar;) Så ska jag investera i ett pulsband som går koppla samman med RunKeeper och Withings! Kostar 890:- så får vel önska mig det i födelsedagspresent!

Ingen mer motion för min del idag då jobba står på kvälls schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0