Grattis John-John 3 år!

Det är så sanrt! Idag fyller vår älskade John-John 3 år! Närmare bestämt kl 19.50 i kväll;) Men vi yjuvar lite och firar honom innan jag åker till jobbet idag. Sen kommer jag hem 13 igen, och då firar vi ännu mer!

Tänk att den här stora killen faktiskt blir 3 år idag! Ibland är det svårt att tro att tiden gått så fort! Och att vi är lyckligt lottade med 2 så fina pojkar. Det är inget jag tar för givet och jag kommer göra allt för dem här i livet!

Lovar att jag återkommer med bilder under dagen. Strax är det dax att väcka de 2 stora "pojkarna" Philip och jag är redan uppe sedan ett tag tillbaka.

GRATTIS JOHN PÅ DIN 3-ÅRS DAG!



Här kan ni lära om Johns 1-års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0