3 km på 18 min

Klar förbättring, emn fortfarande 3 min för långsamt. Men helt ok. När sommaren är slut och hösten kommer då ska jag fixa 3 km på 15 blankt!. Idag körde jag 4 km promenad, 1 km lugn jogg och sen tryckte jag på. Ska testa att springa på helt plan väg och se hur resultatet blir då!

Dagens runda ser ni här.

Strax dax å börja med maten. Idag blir det kyckligfile med sallad!

Och vikten. Ja besviken IGEN. Dippade ner undet 67 kg i mitten på förra veckan, och nu över 67 kr:/ Visst det är fortfarande mindre än förra gången. MEn man bli allt lite less på att det inte blev större minus. Men som jag brukar säga. Ett minus är ett minus oavsett siffran!

Kommentarer
Postat av: m

2012-05-15 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0