27 grader

Jisses så varmt vi haft det i natt! 27 grader och det är för varmt när man ska sova. Orsaken tilld etta är att ha värmen på och att torktumlaren gått nästan hela gårdagen. Så nu släpper vi ut lite värme till moder natur;)

Ungarna somnade sen, troligtvis pga värmen. Och de var uppe kl 6! Ibland har man oflyt när det är mina nätter. Då ska det alltid vara några problem:) Numera så tar vi ungarna varannan natt och morgon. Så får iaf en av oss sova lite mer. Och det funkar förvånadsvärt bra för Micke. Han har ju såååå svårt att ta sig upp. Men oftast så sköter han sig;)

Philip är så duktig och snart går han själv. Just nu vill han bara ha det där lilla stödet, så han håller i ett finger eller två. John är stora killen som lär sig jätte mycket på dagis och hemma. Tänk att han fyller hela 3 år på söndag! Undra vart tiden tagit vägen, känns som det var igår jag var stor som en flodhäst. För med John så var jag super stor! Gick ju upp 23 kg!!!! Hua säger jag bara! Men det var det ju värt;)

Nehe dax å fixa lite frukost till de små. Sen blir det dagis och lite träning för mig del:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0