Irriterad!

Idag är jag irriterad. Troligtvis pga dålig sömn. Får ont i ryggen av vår säng så sover super dåligt. Det i kombination med att Philip väcker mig på nätterna gör att jag får minimalt med sömn. Dessutom så köpte min kära sambo en bil igår... Jo jätte bra och vi har pratat om det, men inte tyckt att det varit lönt när vi bor i stan. Och vad gör han. Jo han löper en bil UTAN att ens prata med mig! Själva köpet är bra och det säger jag inget om. Men just saken att köpa en så pass dyr sak utan att prata om det gör mig arg!

Och nu då? Jo i förmiddags satte vi ihop B:s rockard. Packade in den i bilen. Skulle bara äta middag och sedan skulle jag åka ut med John och testa!. Men så kom svärfar och ville ha hjälp med en dator. Det säger jag inte heller något emot! Jag kan vänta. Men nu är det snart 3 timmar sedan Micke gick ut. Och barnen ska badas och jag vill inte komma hem sent med John i kväll. Så nu får John vara hemma och jag får åka själv till B när Micke kommmit hem! Ja jag ÄR otroligt lätt irriterad idag, inget jag kan göra något åt. Tror jag tar med mig B ut på en joggingtur. Känner att jag har mycket energi att få bort!

Igår var det annars en mycket trevlig dag med jättefint väder! Jag och John var hos B på förmiddagen. Solen sken och det var riktigt varmt. Fam Rönn kom på besök och det blev lunch och sedan gjorde vi sällskap upp till Hjälmaryd. Där blev den fika och umgås med svärföräldrar. Alltid lika trevligt!

I veckan har jag en del att stå i. Jobb, BVC, Ge-Kås och tröning. Har legat på latsidan men nästa vecka ska jag igång!!!

Och NU är Micke inne, så nu blir det att byta och och bege mig till stallet!


Kommentarer
Postat av: Heidi

skickar en kram ♥♥ o snart ses vi ♥

2012-03-04 @ 18:21:25
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0