Ge-Kås

Igår var det då daxs för ett besök till Ge-Kås! Jätte roligt var det och jag åkte med mamma och min syster. Jätte lite folk! Och jätte mycket roligt att titta på. Och stor mångfald! Blev positivt överraskad över att det fanns så mycket. Blev inte jätte många saker, men lite dyrare. Bla vårjacka till mig och till John. Och mössor och scarfsar till pojkarna. Boxershorts, långärmad och skjorta till John. Och lite traktorer i metall! De var dyra men väl värd pengarna. Tror han fått minst 10 traktorer i plast och ALLA är sönder:/ Så nu köps det bara bilar och traktorer i metall. Sen blev det träningsbyxor och trosor till mig, 3 täcken till Bamse och en lädergrimma. JA lite smått och gott helt enkelt. Hade lugnt kunnat köpa upp halva affären, för det fanns så mycket fint!!! Åkte hemifrån 8 på morgonen och var hemma först vid 23. Lång dag men jag skulle kunna göra om den i morgon. Även min mamma fick massa nya kläder! Får ta en modevisning nästa gång jag åker ut dit;) Och så köpte vi med oss mat från Lax Butiken hem. MUMS! Perfekt avslut på en perfekt dag!



Denna mössa och scarfs reade de ut för 9.90:- /st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0