Trist väder

Från +25 till knappa +5 grader ute. Det är inte roligt alls! Kallt och ruggigt ända in i skälen. Här hemma händer inte så mycket. Jag börjar jobba emr och mer, Micke jobbar och ungarna är på dagis<3 Jag tränar den mesta av min barnfria tid. Och jag vet att det handlar mycket om träning. Men det är det som jag drivs av just nu. Jag vet att så fort jag börjar jobba heltid så kommer träningen försvinna mer och mer och därför kör jag hårt nu ett tag. Och det ger ju reultat:)

Igår var det middag i Boda och John fick stanna kvar. Philip är på dagis idag och jag ska iväg med Jessi i kväll. då får även Philip vara hos mormor och morfar. I kväll är det nämligen dax att kolla Holly igen! Var inne för 2 veckor sedan och hon är dräktig med med tvillingar. Så nu hoppas vi att hon resoberat den ena och att vi bara ser en bebbe på ultraljudet:) Annars får vi börja om igen!

Kram alla goa läsare och hoppas ni står ut med mina vändningar i bloggen:)

Bilder från Charity Run 2012





Pappa:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0