Ny soffa!

Pappa hade fått tag på en begagnad skinnsoffa. Så den roffade jag åt mig snabbt:) Blev jättebra och nu slipper vi de 2 fula vi hade haha. Helgen har varit jätterolig! I fredags tog jag mig en tur på Aragorn. Har verkligen ridabstinens nu!!! Avslutade kvällen med mat hos mamma och pappa. På lördagen åkte jag tidigt för att hämta Julle, Bamses nya kompis. Bilder finns här. Väl hemma så åkte vi tilll Hjälmaryd och hade med oss goda jordgubbar:) Planerade hage och fikade där. Sen var det dax att åka hem för då kom mamma och pappa in med soffan. Grill och mys mellan skurarna:/

Söndag åkte jag tidigt till staller och hann köra Julle en runda. Sen till Hjälmaryd igen för att göra hage till de små. 

Veckorna går fort och jag jobbar för fullt:) Idag har jag hunnit städa och strax är det dax att lämna ungarna på dagis:) Hinner med en joggingtur innan jobbet!







Kommentarer
Postat av: mamma

nu är inte soffan ny längre kram

Svar: Hehe jo den är ny fortfarande:)
Malin

2012-06-21 @ 08:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0