Lite magsjuk:(

Stackars John-John drabbades av "magsjuka". Tror vi i alla fall! Blev lös i magen i förrgår och igår blev det värre. Ingen mat och i morse kräktes han. Men det var nog pga feber. Han tål ingen feber utan kräks alltid då. Nu har han fått i sig lite blåbär proviva och än så länge fått behålla allt! Och nu leker han till och med. Men han får vara hemma resten av veckan! Vet inte riktigt vad det är. Phili hade likadant fast hög feber för ca 2 veckor sedan.

Så idag är jag alltså hema och Vabbar. Får se om jag kan åka och jobba lite i kväll i alla fall! Micke hade massa viktiga möten idag så han kunde inte vara hemma. Men imorgon är det hans tur att vara hemma. Jag roar mig med att fixa naglarna lite:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0