Det här nya..

Är lite förvirrande. För er som inte har blogg i blogg.se så kan jag informera att de gjort om de sidor jag använder för att skriva inlägg osv. Inte till det sämre. De har en god tanke bakom allt. OCh det är snyggt, stilrent och lättåtkomligt. Är bara det att man behöver vänja sig lite.

Idag spenderar jag och pojkarna dagen i Hjälmaryd <3. Dax att släppa Bamse och Julle på sommarbete! John är så förväntansfull. Tänk själva att få ha sin älskade ponny och farmor och farfar på samma ställe:) Kl 8 var han färdig klädd och befinner sig nu i trädgården hehe. Men han får vänta, jag ska in en runda på granngården föst. Och de öppnar tyvärr inte fören 9 :/ Vilket jag tycker är en aning sent.

Nehe dax att skriva lite i de andra bloggarna:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är både bra och mindre bra, men jag kan inte sms-blogga mer :( om du kommer på hur man gör det i detta nya så hojta gärna till!

Svar: Det har jag inte ens testat! Jag fick knappt ihop mobil bloggningen innan då jag har fler bloggar under samma domän:/
Malin

2012-06-21 @ 09:38:36
URL: http://Rodens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0