Bråkar lite med bloggen

Får inte fram den verktygspanel som jag vill ha fram när jag skriver inlägg! Får se om den kommer tillbaka under dagen.

Idag är jag ledig, äntligen! Så det blir midsommarfirande för vår del, god mat och trevligt sällskap. Handla, städa och motionera hästar ska hinnas med.

I natt bråkade jag med Philip. Eller han bråkade med oss också. Han har 4 kindtänder på väg ut och min gissning är att de gör ont:/ Dessutom en förkylning på det, vilket gör honom ännu mer irriterad. Summa sumaro så fick han inten flaska fören vid 4 i morse, och han hade säkert klarat sig utan den då, men jag gav honom den av ren vana:/ Får se hur det går i natt:) Nu sover busen lite, mna måste ju vara pigg när farmor, farfar, mormor och morfar kommer i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0