Spiral

Så var det dax! Hade 2 tänkbara senarier framför mig. Antingen skulle det gå bra, eller åt helvete. Och det gick ok. Den sitter på plats men det är inget som jag vill göra om inom en snar framtid! Sen är jag en av dem som tydligen blöder en hel del:( Så får hoppas det är bättre i morgon! Ongen styrke träning för min del på några dagar, men spinningen skulle vara helt ok så länge jag inte får ont!

Dagen annars så passade farmor barnen medens Micke körde mig till MVC. Efteråt tog jag och John en tur med Julle och Bamse. Behövde något annat att tänka på och inte fixera mig vid smärtan! Och det funkade:)

I morgon är min sista jobbdagdenna veckan! Börjar inte fören på måndag eftermiddag och det ska bli underbart med lite vila! Har inte haft en ledig dag på länge. På torsdag planerar vi en resa till havet om jag mår bra. Och så kommer Kewin med familj<3.

Har mängder med bilder från vår helg i Liseberg, ska bara redigera lite pga sekretessen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0