Så är det snart dax

Har äntligen tagit tag i att sätta in en spiral... Fasar för det men hoppas att jag i framtiden kommer slippa mens och framförallt mensvärken! Så nästa vecka sitter den där, och funkar det så får den ett nytt hem i ca 5 år;)

Dagen idag har varit lååååång. Är fruktansvärt trött efter 3 intensiva jobb veckor. Men det är bara en förvaning om vad som förhoppningsvis komma skall! Går allt som jag vill så kommer jag sitta med 2 jobb till hösten:) Nu sover Philip och John kikar på barnprogram. Micke som bara skulle jobba över 30 min, har fortfarande inte dykt upp. Så får se när han trillar in!

Ingen motion för min del eller hästarna. Jäkla skitväder minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0