Ojdå!

Blev inte riktigt som jag tänkt igår, men fick iaf undan massa kläder. Hade velat köra Julle och Bamse. Men det får jag göra idag. Och så ska jag hinna träna lite. Så får blir en löparrunda direkt när jag lämnat ungarna på dagis. Har lite tid mellan det att jag lämnar på dagis och börjar jobba. Är för att pojkarna ska få hinna komma in i leken, äta och sova. Lämnar 11, och börjar jobba 15. Lyx kan vissa tycka, men jag gör det för pojkarnas skull och det är dagispersonalen som föreslagit detta! Främst för Philips skull som sover mellan 13-14.30. Det funkar och vi fortsätter ha schemat så de dagar jag börjar på eftermiddagen!

Nu leker mina små pojkar och jag ska strax sätta mig och vika lite tvätt. Ett av sysslorna som ALDRIG tar slut:( Och dessutom min absoluta hat-syssla:/ I vårt framtida hus ska vi ha en stor tvättstuga i anslutning till vårt stora badrum. Där ska det finnar garderober till alla i familjen. Inget mer bärande av kläder hit och dit! Just nu har vi tvättstuga på ovanvåningen, men alla sovrum på 1:a plan. Otroligt osmidigt!

Dax å sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0