Lite skillnad:)

 Okej, jag erkänner. Jag var på väg att dö både idag och igår när jag sprang men inte av samma anledning:) Igår var det +26 grader i skuggan och hett! Pinade mig igenom 5 km på en hyffsad tid. Sen gick det inte mer, det fanns verkligen inget syre i luften och åskan hängde ovanför oss. Sprang med min bror och med Micke. Tack vare dem att jag fixade de 2 sista kilometerna!

Och idag så var jag envis som synden. Bara +17 grader och lite lätt regn. Helt underbart att springa i. Lätt luft att andas och benen bara gick. Bestämmde mig för att tävla mot Micke. Så nu ska han ut opch springa sina 5 km. Kan tala om att jag höll det högsta tempot på den distansen någonsin. Det skiljer nästan 5 minuter på gårdagens och dagens tid. Och det är inte lite! Dessutom klarade jag ett av mina mål. 5 km på under 30 min. Och det klarade jag med 54 sekunders marginal:)

Igår:





Idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0