Trött och jobba

Blir en lugn eftermiddag på jobbet! Kanske en tur upp till ridklubben. Var där igår och E älskar det! Sitter å myser å flinar när hon ser hästarna hoppa. Då känner man sig lycklig!

John har haft krupp-hosta 4 nätter i rad! Så nu får det vara bra. Till råga på allt så fick Philip feber i natt:/ 38.6 slutade den på. Men så har han också fått 2 tänder till. Så nu finns det 6 små riskorn i hans mun. Så om det är tänder eller förkylningensom orsakade febern vet vi inte. Men idag är han feberfri och nu sover mina pojkar så sött:) En annan sitter här i fixar med bilder och annat. Trött e jag också och hade ställt i mig på en joggingtur för å vagna:/ Men tyvärr så har förkylningen nått även mig! Men hoppas jag e pigg i morgon igen! Nu får det räcka med bloggande för idag! Nu har ni massa bilder at kika på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0