Bita på naglarna

Under hela mitt liv har jag bitit på naglarna. Men innan Jul satte jag ner foten! Jag SKA sluta. Eller jag hade sagt till mig själv att ta en sak i taget. Dvs först vikten och sen naglarna. Men varför inte köra dubelt race;)? Så nu står jag här, men NAGLAR!!! Och nej det är inga korta naglar. Eller jo på vissa fingrar, de verkar växa ojämt, nån nagel har gått av osv. Men kul att kunna ha nagellack utan att det ser dumt ut;) Ni ska få en bild sen när de är målade och fina;)


Lånad bild från google, jag har aldrig varit så extrem dock!

Det är tufft kan jag säga, lika tufft som rökning, socker beroende eller andra saker. För vet ni vad. Man kan låta bli att köpa hem cigg/snus, godis och annat man är beroende av. Men nagelbitare, jo vi har dom jävlarna med oss 24 timmar om dygnet. Och det är så lätt att gå in i gamla vanor! Så att det är lätt att sluta, inte en chans. Jag kämpar varje dag, men nu är det lättare och jag "leker" ed naglarna ist. Dock pillar jag gärna på nagelbanden, och det ska oxå bort!



Vackra naturliga naglar. Även denna bild från google!

Kommentarer
Postat av: Heidi

de översta liknar mina naglar ibland. hemska. vill ju oxå sluta men e så j*vla svårt för så fort man sitter o kollar på film o ej gör ngt ja då biter man.. blää..

2012-01-19 @ 16:02:15
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0