Bryskt uppvaknade

Stressat blev det i morse! 8.15 vaknade jag och John ska vara på dagis 8.30. Blev att springa upp och klä på mig och som tur var vaknade John och Philip själva så jag slapp väcka dem. 8.35 rullade vi in på dagis;) Snabba puckar det!

Sen blev det en tur till stallet som vanligt, och hemma igen 9.15. Så nu är man vaken kan jag lova. Och Philip sover igen. Funderar själv på att ta en Power Nap! Men nej det ska vi inte göra, för då blir jag seg resten av dagen. Och det går inte. Idag ska det handlas kantband och resår! I morgon ska jag SY!

Det är underbart vinterlandskap ute. -10 grader, snö och rimfrost på buskar och träd. Och givetvis så strålar solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0