Städa och tvätt

Tar det aldrig slut? Ja jag vet ju att svaret är nej. Så fort man städat klart så kommer det en geggig hund eller ett par smutsiga små fötter;) Och så fort man lagt in sista rena klädesplagget och tvättkorgarna är tomma, så spills det ett glas i knät;) Underbart att vara mamma till dessa små monster! Jag hatar städa och tvätta och kommer aldrig bli någon bra hemma fru. Tyvärr! Men jag tror nog Micke behåller mig ändå;) Får hoppas det. 

Tiden rullar på och idag firar vi en viss liten kille som blir hela 6 månader gammal! Jag jobbar lite av och till och trivs super! Hoppas verkligen att jag senare går över till en fast tjänst. Äntligen har jag hittat något som jag gillar lika mycket som gräsklippningen!

Det händer inte så mycket annars;) Julen närmar sig med stormsteg och jag ska försöka gå igenom vad pojkarna "behöver";)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0