När natt bli dag...

Ja enligt Philip så är det dag på natten:/ Mindre roligt för mig kan jag säga! Han sover nästan hela em för att sedan vara uppe mellan 00-06. Eller sova gör han, men bara om han får ligga på min mage. Och ja tyvärr så betyder ju det att inte jag kan sova då. Tråkigt nog! Men vi ska ta igenom oss denna tunga tid. Tur att John sover som han ska.

Idag blir det en full eftermiddag. Hovslagaren kl 15.00, massör kl 16.00 och grillkväll på dagis kl 17.00. Fullt upp som sagt. Och innan dess ska jag försöka vila lite och hinna städa lite till. Fastnade med att  sortera strumpor igår. Mindre kul kan jag tala om! Men nu kan inte Micke klaga på att han inte har strumpor;)

Lillprinsen liggger och myser i mitt knä. Hoppas han somnar om så att jag kan få lite mer sömn. Idag 00.12 blev han hela 3 veckor. Tiden går fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0