Men sov då!

Och jag är ingen napp;) Det är mina tankar som var i natt. Philip fick för sig att han inte alls skulle sova utan skulle bara ligga och använda mig som napp. Vilket jag inte uppskattar! Så Micke fick ta honom. Sen runt 03.00 ja då somnar han som en liten gris och sover till 6. Mat, ny blöja och sen sova till 9;) Underbara unge! Men ack så irriterad man blir när man inte får sova! Jaja allt kan man inte få här i livet. Han är ju världens lugnaste och skriker nästa aldrig. I morgpon BVC och då hoppas vi han ökat lite till i vikt! Storebror är på dagis isag och i morgon blir jag och Philip ensamma! John på dagis och Micke jobbar. Men tror nog vi klarar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0