Grattis på namnsdagen!

I måndags hade Philip namnsdag och igår hade John det. Tänk att våra pojkar har det dagen efter varandra! Grattis till våra prinsar!

Dagarna går på. I måndags så fick John vara på dagis. Och det behövde han nog. Rusade in på dagis och blev lika glad när vi hämtade honom. Älskade ängel! Igår fick han vara hemma med hela familjen. Klippte gräs med Micke och så var vi och handlade lite. Fick besök av mormor, kusinerna Elias och Axel och sysslingarna Minna och Louise. Full rulle på kvällen alltså! Idag är han på dagis igen. språkverkstad idag och det tycker han är så roligt! Och så hinner vi städa undan lite och vila hehe. Har ju varit fullt tempo sedan vi kom hem från BB.


Philip är precis som John när han var liten. Äter, sover, bajsar och kissar. Skriker aldrig och är helnöjd med livet. Bättre kan det inte bli! Att man kan få 2 så lugna pojkar. Måste vara bra gener;) Mamma livet är så mycket lättare än när John kom. Detta då jag inte alla känner av att jag fött barn! Förutom foglossningen och ryggvärken. Men med lite smärtstillande så klarar man av det också! Den extra vilkten är ju ute nu iaf. Längtar tills jag kan röra mig obehindrat!


Micke hjälper till med jättemycket och John får all uppmärksamhet han bara kan få. Något som vi tycker är super viktigt! Vardagen rullar på och pojkarna växer framför våra ögon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0