Tråkigt

Så här svårt att få timmarna att gå har jag inte haft på evigheter. Klockan går oändligt sakta! Men snart ska jag minsann åka och hämta mitt lilla troll! Skönt att han är på dagis så att jag kan vila, men samtidigt så blir livet här hemma så tråkigt! Får hoppas dagen går lite fortare i morgon!

Är bra sugen på att ta ut vagnen och hämta John. Men vet att jag kommer få vända efter 100 m. Det är ju så härligt väder! Unnar honom verkligen att vara på dagis där de är ute flera timmar varje dag. Gossen min! Kanske ska jag köra förbi mcd och dränka min sorg i en mjukglass?? Förresten, finns det någon annan stans i ljungby man kan köpa mjukglass? Eller är det bara McD och sen Glasstorget på sommaren??? Ja vi får se vad som händer. I morgon en ny dag med nya utmaningar! Så långt jag vet idag så ska det inte inträffa något speciellt. Jag är häst och barn ledig.

Kommentarer
Postat av: Marita

Lägga in saker på min hemsida ? :)

2011-03-09 @ 08:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0