Ont

Ja jag har då fortfarande ont och Citodonen hjälper inte alls:( Så de kommer jag sluta ta. sKa se om man kan få något annat. Iof har smärtan blivit värre nu i helgen med alla påfrestningar. Borde ligga ner och vila men det gör så fruktansvärt ont i höfter och bäcken. Och sitte jag upp så gör ryggen ont. Blä för detta! Längtar tills det är över! Jag har fått behålla all mat sedan igår och ätit en hel macka till frukost. Så på den punkten känner jag mig kry. Men kroppen är som en 90-årings. Var ute med John i förmiddags. Satt på en stol och tittade när han busade och bara det var jobbigt. Puh säger jag bara! Inte blev det bättre av att Micke blev sjuk i natt heller. Iof så är han bra nu igen och äter mat som vanligt nästan. Sköt att det går över så fort! Behöver all hjälp jag kan få med John och allt annat!

I morgon blir det vanligt besök hos BM och prata lite. Hade väldigt mycket sammandragningar igår med 3-5 min elemman, ibland oftare. Men idag är de mer sälla, men ändå några i timmen. Är kroppen ok så blir det vattengympa på tisdag. Sen har jag inte planerat in något mer. Förutom att fira Elias på fredag och Micke på lördag!

Bilder från idag kommer i morgon eller senare i veckan! Bjuder på en bild på charmtrollet!



Kommentarer
Postat av: tina

ja vi har ju erbjudit att john får vara här om du vill vila eller ha lite egentid.

2011-03-13 @ 15:11:29
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0