Ont som vanligt!

Natten har varit hemsk som vanlig och jag har nu gett upp att få sova gott. Känner mig som ett lik redan vid 12 på dagen. Ska till läkaren om 1 vecka igen. För att kolla om de ev kan skriva ut starkare smärtlindring eller göra något för att underlätta. Tyvärr så är det ju värst på kvällar och nätter. Och det är då man behöver vila:( Ryggen börjar krångla mer och mer och högre upp. Så nu kan jag verkligen säga att det är jobbigt! Vissa dagar är jag nästan smärtfri på dagen. Men sen kommer det på kväll/natt. Vaknar minst 1 gång i timmen av att det känns som jag fått en spark i ryggen. Gör bara så ont! Ischias har jag i princip lärt mig leva med men nu kommer det mer smärta på nya ställen. Blä! Och inte är sammandragningarna mindre heller. Nu har de kommit tillbaka och kan vara riktigt jobbiga:/ Så får hoppas det inte är något på g! Knodden har även bökat runt extremt långt ner och det har stundtals känts som den är på väg ut! Troligtvis så har den lagt sig i säte. Men nu verkar den ha ändrat tillbaka sig. Knas unge! Ett gnälligt inlägg, men så ser min vardag tyvärr ut. Alvedon, vila, alvedon, vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0