Jävla natt, jädrans unge och hund!!

Irriterad och tålamodet i botten! Sklulle vara duktig igår och aktivera John och städa lite. Blev en promenad till hemköp och sedan var vi ute ca 1 timme och på em dammsög jag överallt. Stort misstag!! Fick lida för det i natt och somnade först runt 1-2. Och vid 3 vaknade John och säger ajaj. Bara upp och hala fram flaskan med alvedon:/. Sen fick han sova i vår säng. Och jag försökte tappert somna om. Somnar framåt små timmarna. Och vems jäkla klocka ringer då??? Jo Mickes. Och går han upp?? Nej givetvis inte. GRRRR!!! John ville upp givetvis. Och så var dagen igång.

Och sen då? Jo en något trött mamma med redan kort tålamod och en sur John är inte bästa kombinationen. Skrik och trots från Johns sida. Ingen mat ska han ha. Och ingen medicin. Bråk som vanligt när han ska ha den och hälften hamnar utanför munnen. Grymt irriterad blir jag när han ena gången tar den själv och man nästa gång får tvinga i honom. Unge! Bättre blir det inte när man hör rottan tugga på något. Givetvis Johns leksak. Nu åker snart den hunden bort!!! Någon som vill ha honom???? Som sagt, så bra började min dag. Hann iaf duscha innan allt började. Men så lossnade Johns plåster så nu får han vara utan. Såren ser ok ut och inte svullna eller irriterade. Nu sover John och jag tänker göra honom sällskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0