BM

Gick bra idag hos BM. Hb:t ligger på 110 så det sjunker, men än så länge så klarar jag mig från extra tillskott! SF-kurvan har avstannat från förra gången men vi får hoppas den höjer sig till nästa gång (om 3 veckor). Blodtryck, vikt och blodsocker är bara bra! Ska till läkaren på Ons då BM inte ville störa bebis för mycket. Så får de kolla så att allt är ok genom VUL. Bebisen ligger neråt med sitt huvud. Men det har den gjort ett bra tag! Så hoppas den stannar så och inte vänder på sig.

Natten har varit ok. Fick sova mellan 22-02 som vanligt sedan var det bara att kliva upp. Somnade 05.00 igen men givetvis så skulle John upp vid 6:/ Trött blir man! tänkte jag skulle vila lite nu på FM. Men jag fick ta fram damsugaren! Tror ni inte hund f*n har kraschat en fönsterruta?????!!!!!! Nu är han billig för den som vill ha honom. Ibland blir man bara så irriterad! Dock är det bara den ena av två rutor, så än så länge är det varmt här inne. Blir till att sticka öve rtill grannen och köpa ny ruta. Inte roligt! Men nu blir det vila iaf! Micke får äta på jobbet för jag orkar bara inte laga någon mat:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0