Baby Box

Så har man beställt en box till. Såg att apotekrgruppen hade en Baby To Be Box. Men tyvärr finss de inte i ljungby så min kära syster hämtar ut den i getinge! Sen ska det hämtas ut en på Babyproffsen. Men är samma innehåll som sist tror jag. Libero får jag från BVC när de kommer efter bebis kommit. Sen finns det säkert fler men de orkar jag inte ordna. På de flesta ställen måste man ju bli medlem och massa annat. Dattas ju bara att man glömmer säga upp medlemsskapet och får en räkning sen:/

Strax så ska jag till läkaren så får vi hoppas det ser lika bra ut som sist och att Knodden stannar iaf 5 veckor till. Men tror inte det ska vara några problem. Men de ville kolla iom magsjukan. Efter det så blir det lite lunch i ensamhet. Kanske Ceasar Milan gör mig sällskap på Tv hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0