Promenad och ankor

En helt underbar kväll med familjen. Blev en lång promenad med vagn och Nick. Diz var med mig i stallet innan så han fick vara hemma;) Eller så lång var kanske inte rundan. Ynka 4 km. Men det räcker för mig. Brukar bara klara av 2 km men Micke puttade vagnen hela vägen och det hjälpe mig mycket! Nu har vi avnjutit lite mys med pojkarna i soffan och jag har äntligen fått bada ordentligt. Men bubblor och jet strålar. Helk enkelt välbehövligt! Tror kroppen kommer må bättre och bättre för varje dag nu när jag kan bada. Och nu bytte vi så Micke ligger där ute och slappar.  Får vel skaffa en babyvakt så vi kan ligga där båda två:)

Tog lite bilder från promenaden, men lägger in dem i morgon. Orkar inte starta stora datorn och har fel program på den bärbara för att orka ladda upp dem. Får förminska varje bilf enskilt och det orkar jag inte med:) Nu ska jag ta mig ett mellanmål i form av kesella och saft. Gott, gott! Tack Jessi för tipset!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod! :-) visst e de gott! :-P

2011-06-03 @ 07:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0