Regn och rusk

Inte alls roligt väder! Men jag passar på att storstäda hela huset och hoppas på glada miner när någon kommer hem;) tacos i kväll och om det blir uppehåll bad ute! Får se om jag hinner ta en promenad, annars blir det en vilodag. Vilket också är viktigt för kroppen. Johns rum är färdigstädat och nya lakan i sängen. Och Philip ligger i min famn och äter. Vem sa att man inte kan amma och göra 2 saker samtidigt;)?

Blir en runda ut till min ponny där Fälth ska vaccinera henne. Kanske också en tur till "mitt" stall. Så får John springa lite där och leka. Min oas på landet;) I helgen har vi inget planerat och det känns skönt! Första helgen på länge som vi bara kan vara!

Lite bilder från när vi var i Hjälmaryd i tisdags!




































Kommentarer
Postat av: Heidi

fint tröjan sitter på Philip. ja kollade o Kewin va inte ens 1 månad när den satt bra på honom.. men så va ju kewin liten. hur stor va philip när han va 1 månad :)

2011-07-14 @ 21:03:43
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Heidi

men nu kolla ja att kewin va 4445 gr när han va 6 veckor men längden har ja ej utan han va 56 cm lång när han va 1 månad o 57,5 cm lång när han va 2 månad. så det skiljer inte så mtk men tror tröjan har kry,pt.. tycker ju philip e mkt knubbigare men går man tbx o kolla på bilderna på kewin sp va han egentligen inte så smal som de på bvc tyckte.. .. hemm ja ja nu sover barnet så nu ska ja gå o lägga honom i sin säng .. hörs krama..

2011-07-14 @ 21:11:08
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0