Aj som bara den

Gick en promenad på 5 km med barnvagnen igår, Bra tempo och härligt var det! Bestämde mig för att inte springa något utan tänkte ta det idag. Men sen skulle vi ut till Hjälmaryd och då passade jag på att gå hem. Jo visst. Fick för mig att jag skulle ha Nick med och att jag dessutom skulle springa. Yeha, krasch och bang rakt ner i astfalten:/ Glömde givetvis knyta åt skorna och så snubblade jag på hunden, som trodde matte fått spel som sprang! Så skrapade mig på smalbenet, armbågen och båda händerna:/ Vänsterhanden gjorde bra ont igår, men idag känns allt bättre! Mer otur kan man inte ha! Är glad att det inte blev värre. Men fick ihop ca 7 km sammanlagt igår.

Just nu väntar jag på att pojkarna ska vakna. Är väldigt sugen på att ta en riktig långpromenad idag, men vet inte om jag orkar ändå. Är nästan 6 km enkel väg. Eller jag orkar nog men frågan är ju om barnen vill sitta i vagn så länge. Tål att funderas på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0