Vattengympa

Första passet avklarat. Underbart var det! Och roligt att se ett bekant ansikte. Efter det blev det vila och nu funderar jag över hur jag ska göra med mina 4-benta. De stora alltså. Bebis är ju fortfarande knas i ryggen. Så ser ut som det kommer bli en saftig räkning på kliniken:/ Och då blir det inte pengar över att betäcka Tähti. Tyvärr! Man får välja sina strider! Men huvudsaken är att de har det bra!

Till helgen blir det att fira svärfar och pappa. Svärfar på söndagen och pappa på lördagen. Men vart vi ska är hemligt;) Men trevlig kommer det bli! Idag ska jag bara åka med lite papper till jobbet och sedan till FK och efter det stallet och hämta John. Dagen full med måsten idag också! Som sagt, ett heltidsarbete att vara sjukskriven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0