Sova??

Inte John inte. Till slut så somnade han med lite bråk. Var visst inte alls sugen på att krypa i sängen i kväll. Men tog bara 15 min innan han somnade. Så nu har jag bytt lite sängkläder i våra sängar. Hade velat dammsuga, men då lär jag säkert väcka honom. Och det orkar vi inte med;) Inte i kväll. Ska själv snart krypa ner mellan lakanen. Känns som det kommer bli en lång natt utan mycket sömn. Sen kommer Micke hem mitt i allt. Och då lär säkert både hundar och unge upp och springa;) Men sånt är livet här hos oss!

I morgon blir det tandläkaren och läkaren. Och en tur till stallet. Kanske lite små plock här hemma. Men lugnt då. Har nog gjort lite för mycket idag:/

Hörs i morgon gott folk!

Kommentarer
Postat av: tina

ja det skulle vi kanske kunna, när ska ni dit? kul att farmor följer med oxå:)

2011-01-19 @ 08:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0